20 de maig 2011

La gala de les eleccions

Bona nit. L'objectiu d'aquesta pàgina era animar una mica la campanya electoral. Per aquest motiu avui és l'últim dia que aquest espai d'Internet funciona. Bé, fins el dia de la investidura del nou alcalde molt probablement s'actualitzi puntualment. Però l'objectiu ja s'ha complert. I s'ha assolit amb escreix. Quan vaig fer el bloc només intentava fer un espai d'Internet modest i sense pretensions. Per aquest motiu potser alguns considerareu que el bloc ha estat poc visitat. Però per mi, la quantitat de visites que s'han registrat en els darrers dies, entre 300 i 400 diàries de més de 200 usuaris diferents cada dia, m'ha satisfet molt. Potser és que els ciutadans no han trobat enlloc més un mitjà que tractés la informació sobre política local amb certa ironia i amb un toc d'interpretació.

M'ha divertit fer aquest bloc i anar-lo actualitzant diàriament. La veritat, jo m'ho he pres amb molta filosofia i un dels criteris per escriure cada dia un post era que comencés a riure des del principi, des que començava a teclejar l'ordinador. Espero que vosaltres us ho hagueu pres amb la mateixa filosofia. Sé que la majoria ho heu fet. Els que us ho hagueu agafat tot més a pit... res... que espero que trobeu el sentit de l'humor algun dia.

Us havia promès una gala i aquí la teniu. Està dividida -en principi- en dues parts perquè el bloc em deixi penjar-la. Hi ha tres pel·lícules nominades: Quan en Juli es va trobar la Sally, Pitjor impossible i Missió alcaldia. Diferents rostres de l'escena mundial presenten  un resum dels films. Qui guanyarà?

Gràcies per tot. Fins sempre.

3 comentaris:

Senyor Confidencial ha dit...

Si algú no veu els videos que m'ho faci saber. En principi jo no tinc cap problema.

Albert Molina ha dit...

Bona nit confidencial.

Jo personalment no estic gaire d'acord amb el teu posicionament, però com ja vaig dir en un tuit, és com un APM, un aire fresc irònic que sempre va bé.
Potser seria millor dir-ne un polònia (modest) a la Berguedana?

Sigui com sigui, a mi m'agradat i t'he llegit. (aprofito per dir-ho ara, que encara no hi ha resultats!)

Salutacions!

Anònim ha dit...

Sí que es veuen els vídeos. Bona feina.